Comarch ERP Altum

Comarch Altum

Logo Comarch Altum

Comarch Altum (dawniej CDN Altum) to nowoczesna, inteligentna platforma ERP do obsługi procesów biznesowych w przedsiębiorstwie. Jest to najnowszy produkt klasy ERP firmy Comarch, który powstał w oparciu o kilkunastoletnie doświadczenia w tworzeniu oprogramowania dla firm. Comarch ERP Altum stanowi połączenie innowacyjnej technologii, najlepszych praktyk biznesowych oraz wiedzy konsultantów Comarch.

Comarch Altum jest idealnym rozwiązaniem dla średnich i dużych firm handlowo-usługowych oraz sieci handlowych, dla których:

  • standardowe rozwiązanie ERP to za mało,
  • konieczne jest dostosowanie systemu do indywidualnych potrzeb.

myCONSULT poleca platformę następującym klientom:

  • polskie oraz międzynarodowe/działające na rynku międzynarodowym,
  • poszukujące narzędzi do obsługi specyficznych procesów,
  • pragnące zintegrować system ERP z własnymi rozwiązaniami lub rozwiązaniami swoich dostawców/odbiorców,
  • dla których ważnym czynnikiem jest obsługa struktur rozproszonych.
Wykres Comarch Altum

CRM

Funkcjonalności Comarch Altum

Comarch Altum CRM to narzędzie przeznaczone do zarządzania relacjami z klientami i partnerami biznesowymi, zapewniające przejrzystą ewidencję zdarzeń związanych z pozyskaniem, obsługą i współpracą z kontrahentami.

ALTUM CRM pozwala na gromadzenie i zarządzanie pełną informacją o kontrahentach, a także umożliwia dalszą analizę zgromadzonych danych. Narzędzie pozwala użytkownikowi uczestniczyć procesach biznesowych oraz zarządzać relacjami z klientami w sposób szybki i intuicyjny.

Księgowość

Platforma Comarch ERP Altum jest rozwiązaniem wspierającym codzienną pracę osób odpowiadających w firmie za finanse i księgowość. Możliwości Comarch ERP Altum pozwalają wykonywać automatycznie wiele działań, które dotychczas wymagały ingerencji pracowników. Praca księgowego z Comarch ERP Altum bardziej przypomina zarządzanie księgowością, niż faktyczne księgowanie.

E-Commerce

Comarch ERP Altum pozwala na zwiększenie wolumentu sprzedaży poprzez wykorzystanie szerokich możliwości, jakie daje Internet. Platforma jest zintegrowana z rozwiązaniami typu E-Commerce, które umożliwiają dotarcie do nowych, nieobsługiwanych dotąd segmentów rynku (sklep internetowy Comarch ERP e-Sklep) oraz wzmacnianie relacji ze stałymi partnerami biznesowymi i obniżanie kosztów związanych z ich obsługą (platforma B2B Comarch Pulpit Kontrahenta).

Rozwiązania mobilne

Wykorzystanie technologii mobilnych w biznesie staje się coraz bardziej popularne i niesie za sobą mierzalne korzyści dla firmy. Rozbudowane możliwości platformy Comarch ERP Altum mogą zostać rozszerzone o nowe funkcjonalności dzięki zastosowaniu rozwiązań mobilnych.

Comarch Mobile to zestaw różnych aplikacji przeznaczonych na urządzenia mobilne, m.in.:

  • Comarch ERP Mobilny Sprzedawca
  • Comarch ERP Mobilny Magazynier
  • Comarch ERP Mobilny BI

Zobacz więcej informacji o Comarch Mobile

Business Inteligence

Prowadzenie firmy wymaga podejmowania setek decyzji dziennie – zarówno przez kierownictwo, jak i pracowników operacyjnych. Aby podejmowane działania były właściwe, muszą opierać się na aktualnych informacjach. Jednak co zrobić, kiedy problemem staje się nie brak informacji, a ich nadmiar?

W przeciętnej firmie codziennie generowane są takie ilości danych, że umysł ludzki nie jest w stanie samodzielnie ich analizować. Dostępne na rynku rozwiązania często też nie są wystarczającym wsparciem. Właśnie dlatego platforma Comarch Altum została wyposażona w narzędzia analityczne Business Intelligence, które są integralną częścią systemu.

Edytor Workflow

Diagram Comarch Altum

Współczesne firmy działają w oparciu o procesy zawierające ich know-how i dające przewagę konkurencyjną na rynku. Platforma Comarch ERP Altum została wyposażona we wbudowane narzędzia Workflow, które pozwalają na wpisanie tych procesów w pracę zarówno systemu, jak i ludzi. Użytkownik, korzystając z Edytora Workflow może stworzyć graficzny model procesu, co znacznie ułatwi jego późniejszą analizę, pozwoli szybko wprowadzać modyfikacje oraz wychwycić i poprawić ewentualne niesprawności.

Workflow pozwala na sprawne zarządzanie kluczowymi obszarami biznesowymi oraz relacjami, jakie zachodzą pomiędzy nimi. Akcje inicjowane przez jednego z użytkowników automatycznie powodują konieczność reakcji ze strony innych osób biorących udział w danym procesie. Comarch Altum pilnuje, aby wiadomość trafiła do odpowiedniej osoby, a w razie takiej konieczności uruchamia mechanizm przypomnień lub alertów.

Obszar Business Process Managament (BPM) umożliwia udział w procesach nie tylko z poziomu platformy, ale również za pomocą poczty e-mail. Pozwala na poprawę komunikacji pomiędzy pracownikami, jak również z dostawcami i odbiorcami. Dodatkowo, dzięki kontekstowości Workflow, można jednym kliknięciem wcielić obiekty biznesowe do procesu, wybierając je np. z poziomu listy kontrahentów. Wszystko po to, by zaawansowane narzędzie było proste i intuicyjne w użyciu.

Skrzynka Zadań

Wiadomości generowane do użytkowników w obszarze BPM pojawiają się w platformie Comarch ERP Altum w specjalnie stworzonej skrzynce zadań, która jest zintegrowana z z systemem MS Outlook. Takie rozwiązanie pozwala szybko zarządzać i sterować procesami bez konieczności korzystania z interfejsu Platformy. BPM to obszar posiadający otwartą architekturę. Z jednej strony oznacza to możliwość integracji Comarch Altum z dowolnymi aplikacjami wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie oraz zautomatyzowanie ich pracy. Z drugiej strony otwartość pozwala na dowolne modelowanie i modyfikację procesów w zależności od wymagań użytkownika i sytuacji rynkowej.

Zobacz
funkcjonalności


Zobacz
wdrożenie u klienta


myCONSULT jako Partner Comarch oferuje profesjonalne wdrożenia Comarch Altum. Więcej informacji o systemie na stronie producenta.