Jak szybko wdrażać procedury AML w biurze rachunkowym? Bezpłatny webinar.
Szanowni Państwo,
od 2021 roku każde biuro rachunkowe w Polsce ma obowiązek wypełniania wymagań ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu (AML).
Jest to kolejny obowiązek i dodatkowe godziny pracy, które księgowi muszą przeznaczyć na wypełnianie procedur. Z naszych rozmów z wieloma biurami rachunkowymi wynika, iż wiele z nich nadal nie przestrzega wymogów ustawy AML. To niestety może wiązać się z dotkliwymi karami pieniężnymi za niedopełnienie przepisów.
Serdecznie zapraszamy wszystkich właścicieli i pracowników biur rachunkowych na bezpłatny webinar poświęcony tematyce obowiązków AML pt. Szybkie wdrażanie procedur AML w biurze rachunkowym: praktyczne wskazówki, który odbędzie się już w najbliższy wtorek 12 marca o godz. 11:00.
Na spotkaniu podpowiemy, jak zaoszczędzić czas podczas wypełniania procedur AML w biurze rachunkowym, a także wyjaśnimy, jakie konkretne wymogi nakłada ustawa, czym jest ocena ryzyka kontrahenta i ocena ryzyka instytucji. Opowiemy również, jak jeszcze szybciej wypełniać obowiązek ustawowy, wykorzystując systemy Comarch ERP.
Zapraszamy do zapisów!
Agenda
wtorek – 12 marca
-
- Wymogi AML w biurach rachunkowych
- Kary instytucji obowiązanych za brak realizacji obowiązków
- Poznaj swojego klienta, czyli sprawdzenie klienta zgodnie z AML-em
- Co to jest ocena ryzyka kontrahenta?
- Co to jest ocena ryzyka instytucji? Czy instytucje obowiązane muszą ją aktualizować?
- Jak zautomatyzować wypełnianie obowiązkowej procedury AML w biurze rachunkowym?
Prelegenci
Paulina Powązka Product Manager Apfino
-
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Karierę zawodową rozpoczęła jako analityk w międzynarodowej korporacji na rynku usług finansowych. W 2014 roku dołączyła do Comarch jako członek zespołu konsultingowego w sektorze Finanse, Bankowość i Ubezpieczenia. Do jej kluczowych zadań należało merytoryczne wsparcie sprzedaży w obszarze rozwiązań dla bankowości detalicznej oraz MSP, analiza rynku oraz definiowanie wymagań biznesowych. Obecnie odpowiada za rozwój Apfino, platformy, która zapewnia przedsiębiorcom wygodny dostęp do usług finansowych.
Łukasz Leopold Specjalista ds. sprzedaży w Comarch Apfino
- Z platformą Apfino związany od 2021 roku. W ramach rozwoju oferty Apfino, odpowiada za wdrażanie kompleksowych rozwiązań, dopasowanych do potrzeb biur rachunkowych i polskich przedsiębiorstw. Prowadzi liczne prezentacje produktowe dla użytkowników platformy.
Koordynator wydarzenia