Systemy ERP dla handlu i usług

Wszystkie działania firm zajmujących się handlem lub świadczeniem usług zmierzają do pozyskania jak największej liczby zadowolonych klientów. Ostra konkurencja na rynku, stale zmieniające się preferencje docelowych odbiorców, a także duża ilość i stopień skomplikowania procesów biznesowych sprawiają, że aby uzyskać przewagę konkurencyjną, niezbędne są Systemy ERP, które znacznie zwiększą wydajność całego procesu zarządzania przedsiębiorstwem.

Firma myCONSULT proponuje wiele rozwiązań usprawniających działalność firm handlowych i usługowych.

Systemy ERP dla handlu i usług

Systemy ERP polecane dla branży handel i usługi

Comarch ERP XL

System ERP przeznaczony dla średnich i dużych przedsiębiorstw, który dzięki rozbudowanej funkcjonalności zapewnia pełne wsparcie i automatyzacje procesów biznesowych. Szeroko rozwinięta funkcjonalność pozwala na dostosowanie produktu do indywidualnych potrzeb klienta. Comarch XL daje możliwość pełnego wsparcia procesów sprzedaży – od zapytania ofertowego, poprzez przygotowania oferty, aż do zamówienia.

Wśród wielu udogodnień można wymienić m.in. rozbudowaną politykę cenową – cenniki (także w walucie), promocje, złożone rabaty, czy obsługę sprzedaży/dystrybucji z wykorzystaniem różnorodnych form obiegu dokumentów rejestrujących ten proces.

Comarch ERP Optima

Inteligentna platforma biznesowa Comarch ERP Optima jest idealnym rozwiązaniem dla tych firm działających w handlu i usługach, które poszukują ponadprzeciętnej elastyczności systemu informatycznego. Dzięki połączeniu z systemem Comarch DMS obsługiwane są nawet bardzo skomplikowane, specyficzne procesy sprzedażowe czy logistyczne.

Odpowiedzią na potrzeby mikro, małych i średnich firm zajmujących się handlem oraz dystrybucją towarów na rynku jest system Comarch ERP Optima, w szczególności moduł Handel.

Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania przedsiębiorstwa mogą w łatwy sposób prowadzić gospodarkę magazynową, wystawiać dokumenty handlowe i magazynowe czy opisywać towary za pomocą atrybutów i nieograniczonej ilości cen sprzedaży.

W połączeniu z Comarch BI Point ostarcza także zaawansowanych narzędzi analitycznych Business Intelligence, niezbędnych do monitorowania sprzedaży.

Comarch POS

Comarch POS to aplikacja dla sprzedawców, która pomaga im zarówno na kasie, jak i na zapleczu sklepu. Usprawnia obsługę klienta, od sprzedaży i przyjmowania płatności (gotówka, karta, bon, płatności mieszane) po zarządzanie towarami. Dzięki niej pracownik ma dostęp do zdjęć i szczegółowych informacji o produktach, a wielojęzyczny interfejs ułatwia pracę w międzynarodowym środowisku. Comarch POS sprawia, że sklep działa sprawniej, a klienci są obsługiwani szybko i bez problemów.

 

Comarch E-sklep

Obecnie prowadzenie handlu nie może ograniczać się tylko do tradycyjnych kanałów sprzedaży, ale powinno uwzględniać także (lub wyłącznie) sprzedaż internetową.

Comarch E-sklep to nowoczesny sklep internetowy, który stworzony został i jest rozwijany o bieżące trendy e-commerce. Sklep jest zintegrowany z systemami ERP Comarch co pozwala automatyzować obsługę zamówień, m.in. wystawiać dokumenty sprzedaży, importować dane kontrahenta.

Comarch ERP Mobile

Nowoczesna platforma, która pozwala wykonywać procesy biznesowe przy użyciu urządzeń mobilnych – smartfonów i tabletów. Korzystając z Comarch Mobile pracownicy mogą skutecznie realizować swoje zadania przebywając poza biurem, bez dostępu do systemu ERP i bez konieczności posiadania ze sobą laptopa. Platforma ogranicza też liczbę pomyłek w pracy magazyniera oraz zmniejsza koszty funkcjonowania działu logistyki.

Wybrane moduły Comarch Mobile:

  • Comarch Mobile Sprzedaż
  • Comarch Mobile Serwis
  • Comarch WMS Magazynier
  • Comarch Mobile Zarządzanie
  • Comarch ERP Inwentaryzacja

Więcej informacji o Comarch Mobile